Seg och trött

Vanliga arbetsdagar eller för all del även helgdagar är i alla fall jag väldigt seg och trött. Nu när jag kommer till Beijing detta år kommer jag besöka Himmelens Tempel tidigt en söndagmorgon. Jag hoppas jag får träffa de, efter alla år jag besökt Himmelens Tempel, välkända personerna.

En välbekant herre som utför sedvanlig Tai Chi i Himmelens Tempel i Beijing.

Denna man har vi i alla år träffat och han nästa upplevs bli allt yngre i sin person. Jag är övertygad att kinesernas gymnastik (Tai Chi) har bidragit till att de verkar må så bra.

En äldre kines strechar efter dagens Tai Chi pass.

Känns inte detta näst intill ouppnårligt - eller hur!?

Kanske dags idag för en promenad på lunchen... vi får se om jag hinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0